Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival

Фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival та мережа кінотеатрів Планета кіно до 25 травня приймають заявки на конкурс соцреклами “Людина людині”. Учасникам треба зняти відео на тему взаємоповаги між людьми в суспільстві, а найкращі з них розділять призовий фонд у розмірі 100 тис. грн та отримають ротацію на великих екранах у п’яти українських містах. Детальні умови та заявка учасника на сайті molodiya.com.ua.

Обирати найкращі роботи конкурсу буде міжнародне журі, серед них чеський рекламіст Ян Латал, креативний директор Tabasco в Україні Олександр Смірнов, Павло Вржещ із Banda Agency та інші.

А поки для натхнення дивимось ролик про безпритульних собак Львова, який переміг у конкурсі минулого року. На відео історії тварин переносяться на життя людей. Такі паралелі дозволяють подивитись на братів наших менших зовсім інакше і краще їх зрозуміти. Бостон, Аврора, Локкі та Донна Бейджа – за кожним ім’ям стоїть ціла історія.

Відеоролик за посиланням: https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=1EjhnOxfu_8

Друкувати